Contact

Heb je een vraag?

Onze bereikbaarheid

Ma t/m za van 8:00 tot 12:30 en van 13:00 tot 18:00 uur

Bij eventuele storingen op onze producten zijn wij via de mail en telefonisch bereikbaar.
Mail hiervoor naar [email protected] of bel bij urgente storingen naar 06 1397 5253
Zorg ervoor dat je bij het melden van een urgente storing op locatie bent.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Adres
Azutech
Rechtzaad 15
4703 RC Roosendaal
The Netherlands

Bedrijfsgegevens
KvK-nummer: 83480110
IBAN: NL76 RABO 0370 5490 66

Meest gestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten en levertijden?

Ontdek onze flexibele verzendopties, waarbij verzendkosten variëren tussen €7 en €20 per zending, afhankelijk van het product. Geniet van een snelle levering binnen 2 dagen.

Zijn er installatiekosten verbonden aan de producten?

Wij bieden aanpasbare installatieopties op basis van uw behoeften. Bij elke kassasysteembestelling nemen wij telefonisch contact op om uw wensen te bespreken. Hoewel onze kassa's direct bij ontvangst gebruiksklaar zijn, staan we klaar om aan uw specifieke vereisten te voldoen.

Biedt u garantie op de producten? Zo ja, wat is de garantieperiode?

Uw tevredenheid is gegarandeerd met onze standaard garantie van 2 jaar op al onze producten.

Zijn er software-updates beschikbaar voor de kassasystemen?

Onze Linux-systemen bieden een veilige en foutloze werking. Standaard voeren we geen software-updates uit, maar bij specifieke klantwensen zijn updates beschikbaar. Neem telefonisch contact met ons op voor gepersonaliseerde updates.

Zijn er trainingen beschikbaar voor het gebruik van de kassasystemen?

Ontdek onze flexibele trainingsmogelijkheden, inclusief on-site en remote trainingssessies. Onze kassa's zijn intuïtief en gebruiksvriendelijk, maar we staan klaar om extra ondersteuning te bieden indien nodig.

Accepteert u ook internationale bestellingen?

Momenteel leveren we in Nederland en België. Neem contact met ons op voor meer informatie over internationale verzending.

Wat is uw retourbeleid voor producten?

U kunt met vertrouwen bestellen, want retourneren is kosteloos binnen 30 dagen. Let op: trainings- en consultantkosten zijn uitgesloten van dit retourbeleid.

Zijn er kortingen beschikbaar voor grotere bestellingen?

Bij grotere bestellingen adviseren wij u om contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon. Ontvang gepersonaliseerde ondersteuning en ontdek mogelijke kortingen, rekening houdend met serverskosten voor optimale synchronisatie tussen kassasystemen.

Welke betaalmethoden accepteert u?

Betaal eenvoudig met iDEAL, pin of contant bij aflevering.

Wat is uw klantenservicebeleid en beschikbaarheid?

Onze toegewijde klantenservice is bereikbaar van 9:00 tot 22:00 op werkdagen, en voor bestaande klanten zelfs in het weekend. Wij staan altijd klaar om u te helpen.

Wat moet ik doen bij technische storingen?

Bij technische problemen met uw apparatuur, adviseren wij om direct contact met ons op te nemen voor deskundige technische ondersteuning. Daarnaast kunt u onze speciale storingspagina raadplegen voor mogelijk snelle oplossingen en handige tips. Uw probleem is onze prioriteit, en wij streven ernaar om uw kassasysteem snel weer operationeel te krijgen.

????????????

Bij technische problemen met uw apparatuur, adviseren wij om direct contact met ons op te nemen voor deskundige technische ondersteuning. Daarnaast kunt u onze speciale storingspagina raadplegen voor mogelijk snelle oplossingen en handige tips. Uw probleem is onze prioriteit, en wij streven ernaar om uw kassasysteem snel weer operationeel te krijgen.